A program to present the Italian wine in the Chinese market through the channels on-line / off-line. the first part is the analysis of the market and the Chinese consumer, then the second part are ideas, 3 channels for sales (boutiques, shops on line, on the smartphone APP), 3 levels for marketing (for sale, for the user experience, for the brand), and how each part works. the utima is the budget and feedback.
Un programma per presentare il vino italiano nel mercato cinese attraverso i canali sul linea/sotto linea. il primo parte è l'analisi del mercato e consumatore cinese,poi il secondo parte sono idee, 3 canali per vendite(boutique,negozi su linea,APP sul smartphone), 3 livelli per marketing(per vendita,per l'esperienza utente,per la marca),anche come funziona ogni parte. l'utima è la budget e feedback.
Vino italiano : chiave di mercato cinese. Analisi, tattica e feedback
ZHU, CHAO
2014/2015
Abstract
A program to present the Italian wine in the Chinese market through the channels on-line / off-line. the first part is the analysis of the market and the Chinese consumer, then the second part are ideas, 3 channels for sales (boutiques, shops on line, on the smartphone APP), 3 levels for marketing (for sale, for the user experience, for the brand), and how each part works. the utima is the budget and feedback.File | Dimensione | Formato | |
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https://hdl.handle.net/10589/112641