Mobile media has become the main source for people to obtain information after the penetration of Smartphone. While the online comments, feedback and scoring have become the mainstream of electronic word-of-mouth. Along with the development of mobile media, there are more and more query and word-of-mouth generation platform in the market. The increasing popularity of electronic word-of-mouth has also become an important reference to the Internet users int he consumers’ decision-making. In the Internet-socialized background, comparing to the traditional word-of-mouth reputation, electronic word-of-mouth has below characters, such as a wide range of transmission, fast speed transmission, anonymity and no face-to-face contact. Electronic reputation has gradually become a marketing tool for enterprises. This research, bases on relevant literature and the mainstream of the market, has analyzed the application f electronic word-of-mouth and user interaction and consumption decision. Finally, it focuses on analyzing the existing the word-of-mouth feedback mode of the exhibition and museums. From these research materials and questionnaire to find user needs and solve pain points for those people who very interesting in museums. And to design a application about museums Word Of Mouth,especially for those who love to visit the museum.
Media mobile è diventata la fonte principale per le persone per ottenere informazioni dopo la penetrazione di smartphone. Mentre i commenti online, il feedback e il punteggio sono diventati una corrente principale di passaparola elettronica. Insieme con lo sviluppo dei mezzi di comunicazione mobili, ci sono sempre più domande e piattaforma di generazione passaparola nel mercato. La crescente popolarità della passaparola elettronica elettronica è diventata anche un importante riferimento per gli utenti di Internet nel processo decisionale dei consumatori. Sullo sfondo Internet-socializzato, il confronto al tradizionale reputazione di passaparola, la passaparola elettronica ha seguito i caratteri, come ad esempio una vasta gamma di trasmissione, velocità di trasmissione veloce, l'anonimato e nessun contatto faccia a faccia. Reputazione elettronica è gradualmente diventata uno strumento di marketing per le imprese. Questa ricerca, si basa sulla letteratura pertinente e la corrente principale del mercato, ha analizzato l'applicazione di passaparola elettronica e interazione con l'utente e la decisione del consumo. Infine, si concentra sull'analisi della attuale la modalità di valutazioni di passaparola di mostra e musei. Da questi materiali di ricerca e un questionario per trovare le esigenze degli utenti e risolvere i punti di dolore per quelle persone che molto interessanti in musei. E per la progettazione di un'applicazione sulla passaparola dei musei, soprattutto per coloro che amano visitare il museo.
EWom of mobile network media and how it effect on customer behavior
ZHANG, GE
2016/2017
Abstract
Mobile media has become the main source for people to obtain information after the penetration of Smartphone. While the online comments, feedback and scoring have become the mainstream of electronic word-of-mouth. Along with the development of mobile media, there are more and more query and word-of-mouth generation platform in the market. The increasing popularity of electronic word-of-mouth has also become an important reference to the Internet users int he consumers’ decision-making. In the Internet-socialized background, comparing to the traditional word-of-mouth reputation, electronic word-of-mouth has below characters, such as a wide range of transmission, fast speed transmission, anonymity and no face-to-face contact. Electronic reputation has gradually become a marketing tool for enterprises. This research, bases on relevant literature and the mainstream of the market, has analyzed the application f electronic word-of-mouth and user interaction and consumption decision. Finally, it focuses on analyzing the existing the word-of-mouth feedback mode of the exhibition and museums. From these research materials and questionnaire to find user needs and solve pain points for those people who very interesting in museums. And to design a application about museums Word Of Mouth,especially for those who love to visit the museum.File | Dimensione | Formato | |
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