With the rapid development of Chinese e-commerce,all industries are ready to integrate into internet.The art market in China is also entering the Internet era,but its pace of development and maturity is far less than the Chinese Internet and Chinese electricity business.This is a defect but also an opportunity of development and a space of promotion.The thesis expounds the development history of art e-commerce,analyzes the different performance of Chinese art e-commerce in three periods of internet development ,found that the art e-commerce does not give full play to the role of the Internet.The art concept of consumer is changing.The value of art is translating from collection to product.Young people familiar with the Internet are becoming the important consumer and potential users of the art market.The influence proves that the outlook for art e-commerce is very optimistic.After studying the development and trend of Chinese art e-commerce, it is concluded that the art e-commerce should pay attention to the development of the mobile and social function, use O2O and C2B, combine VR technology with app design to improve user experience. The final design of a study of the results of the paper as a guide, you can make up for the current art of electricity commercial blank business brand.Finally design a new art e-commerce brand which is guided by the study and results of the research,to fill in the blank of Chinese current art e-commerce.
Con il rapido sviluppo del commercio elettronico cinese, tutte le industrie sono pronte ad integrarsi in internet. Il mercato dell'arte in Cina sta anche entrando nell'era Internet, ma il suo ritmo di sviluppo e di maturità è molto inferiore a quello cinese della rete elettrica cinese. Questo è un difetto, ma anche un'opportunità di sviluppo e uno spazio di promozione. La tesi espone la storia dello sviluppo dell'e-commerce artistico, analizza le diverse prestazioni dell'e-commerce dell'arte cinese in tre periodi di sviluppo di Internet, ha scoperto che l'e-commerce artistico non dà pieno ruolo al ruolo di Internet. Il valore artistico del consumatore sta cambiando. Il valore dell'arte si traduce dalla raccolta al prodotto. Le persone conosciute con Internet diventano il consumatore e gli utenti potenziali del mercato dell'arte. L'influenza dimostra che le prospettive per l'e-commerce artistica sono Molto ottimista. Dopo aver studiato lo sviluppo e l'andamento del commercio elettronico dell'arte cinese, si conclude che l'e-commerce artistico dovrebbe prestare attenzione allo sviluppo della funzione mobile e sociale, utilizzare O2O e C2B, combinare la tecnologia VR con la progettazione di app per migliorare l'esperienza degli utenti . La progettazione finale di uno studio dei risultati della carta come guida, è possibile compensare l'attuale arte di elettricità commerciale commerciale commerciale vuoto. Infine progetta un nuovo marchio di e-commerce artistico che è guidato dallo studio e dai risultati della ricerca, per riempire il vuoto del commercio elettronico corrente cinese.
The analysis about the development and trend of Chinese art e-commerce
YAO, YUE
2016/2017
Abstract
With the rapid development of Chinese e-commerce,all industries are ready to integrate into internet.The art market in China is also entering the Internet era,but its pace of development and maturity is far less than the Chinese Internet and Chinese electricity business.This is a defect but also an opportunity of development and a space of promotion.The thesis expounds the development history of art e-commerce,analyzes the different performance of Chinese art e-commerce in three periods of internet development ,found that the art e-commerce does not give full play to the role of the Internet.The art concept of consumer is changing.The value of art is translating from collection to product.Young people familiar with the Internet are becoming the important consumer and potential users of the art market.The influence proves that the outlook for art e-commerce is very optimistic.After studying the development and trend of Chinese art e-commerce, it is concluded that the art e-commerce should pay attention to the development of the mobile and social function, use O2O and C2B, combine VR technology with app design to improve user experience. The final design of a study of the results of the paper as a guide, you can make up for the current art of electricity commercial blank business brand.Finally design a new art e-commerce brand which is guided by the study and results of the research,to fill in the blank of Chinese current art e-commerce.File | Dimensione | Formato | |
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