This thesis starts with the concept of corporate social responsibility and brand communication, because of the intense market competition, the corporate not only has to make a profit, but also to build the image for the public. So it is very important to build a brand image and enhance the loyalty of the consumers. Though state the causes of corporate social responsibility brand communication, analyzes the factors affecting corporate social responsibility brand communication, and briefly summarizes the strategies and methods of brand communication for corporate social responsibility. Thesis focus on Fast Fashion Industry, because of its characteristics and supply chain management. For building better image of the corporate , how to build CSR communication strategy is an very important way. From the cases of the fast fashion industry, to analysis the ways of communication: social media, website and offline activities, to represent the responsibility on the environment and the responsibility on the employees of the corporate. The project provide a strategy for the corporate to communication its CSR value to the public . To combination the online and offline, enhance the effect of CSR communication . The strategy aims to bring more attention to the activity and to engage more people understand the corporate’s CSR value.
Questa tesi inizia con il concetto di responsabilità sociale d'impresa e comunicazione del marchio, a causa dell'intensa competizione di mercato, l'azienda non deve solo realizzare un profitto, ma anche costruire l'immagine per il pubblico, quindi è molto importante costruire un marchio Immagina e rafforza la lealtà dei consumatori, pur affermando le cause della comunicazione del marchio di responsabilità sociale aziendale, analizza i fattori che influenzano la comunicazione del marchio di responsabilità sociale aziendale e riassume brevemente le strategie e i metodi di comunicazione del marchio per la responsabilità sociale delle imprese. Focalizzazione della tesi sul Fast Fashion Industry, per le sue caratteristiche e la gestione della supply chain: per costruire un'immagine migliore dell'azienda, come costruire la strategia di comunicazione CSR è un modo molto importante: dai casi dell'industria della moda veloce, analizzare i modi di Comunicazione: social media, sito web e attività offline, per rappresentare la responsabilità sull'ambiente e la responsabilità dei dipendenti dell'azienda. Il progetto fornisce una strategia per la società per comunicare il valore della propria CSR al pubblico. Migliorare l'effetto della comunicazione CSR La strategia mira a portare più attenzione all'attività e ad coinvolgere più persone a comprendere il valore della CSR aziendale.
Strategy CSR brand communication. Fast fashion industry
DAI, HUIWEN
2017/2018
Abstract
This thesis starts with the concept of corporate social responsibility and brand communication, because of the intense market competition, the corporate not only has to make a profit, but also to build the image for the public. So it is very important to build a brand image and enhance the loyalty of the consumers. Though state the causes of corporate social responsibility brand communication, analyzes the factors affecting corporate social responsibility brand communication, and briefly summarizes the strategies and methods of brand communication for corporate social responsibility. Thesis focus on Fast Fashion Industry, because of its characteristics and supply chain management. For building better image of the corporate , how to build CSR communication strategy is an very important way. From the cases of the fast fashion industry, to analysis the ways of communication: social media, website and offline activities, to represent the responsibility on the environment and the responsibility on the employees of the corporate. The project provide a strategy for the corporate to communication its CSR value to the public . To combination the online and offline, enhance the effect of CSR communication . The strategy aims to bring more attention to the activity and to engage more people understand the corporate’s CSR value.File | Dimensione | Formato | |
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https://hdl.handle.net/10589/143700