Italic is a huge potential group. According to Pietro Bassetti’s book-’Svegliamoci italici’, we understand a basic fact that the italic ethnicity in the world is in urgent need of unity.The author proposes a change in the common concept of “Made in Italy”, with “Made by Italics”, which would identify not only Italian quality products, but also the community’s online and offline cultural exchange and relations.In order to achieve this goal, we first need to analyze what is its internal driving force and understand what the commonality of italic is. According to this feature, the design is designed to guide the self-cognition and development of the same kind of people. By analyzing the world’s clear italic pioneers, analyzing their experiences, works, and characteristics, and summarizing the characteristics of the italic group. This feature is used as a wake-up standard and is designed around it. The research target of this project - mariobotta. A typical Italian ethnicity, born in the Italian-speaking region of Switzerland, of Italian descent, graduated from the University of Architecture in Venice, Italy. All his works fully reflect the Italian neo-modernism. His own success is based on his Italian traits. He is not an Italian himself, but he is a typical italic. It is a perfect research object. Through his analysis, he can sum up what is the potential power of italic. People like botta are all over the world. This project compares with the history of Chinese architecture through comparative methods. In order to derive the enlightenment and guidance of the world italic crowd. Determine the user base for the analyzed italic, and design an app to unite potential users in order to awaken their inner potential.
L'italico è un enorme potenziale gruppo. Secondo il libro di Pietro Bassetti -Svegliamoci italici ', comprendiamo un fatto fondamentale che l'etnia italica nel mondo ha urgente bisogno di unità. L'autore propone un cambiamento nel concetto comune di "Made in Italy", con "Made by Italics ", che identificherebbe non solo i prodotti di qualità italiani, ma anche lo scambio e le relazioni culturali online e offline della comunità. Per raggiungere questo obiettivo, dobbiamo prima analizzare quale sia la sua forza trainante interna e capire qual è la comunanza del corsivo . Secondo questa caratteristica, il design è progettato per guidare l'auto-cognizione e lo sviluppo dello stesso tipo di persone. Analizzando i pionieri in corsivo del mondo, analizzando le loro esperienze, opere e caratteristiche e riassumendo le caratteristiche del gruppo italico. Questa funzione è utilizzata come standard di risveglio ed è progettata attorno ad essa. L'obiettivo di ricerca di questo progetto - mariobotta. Una tipica etnia italiana, nata nella regione di lingua italiana della Svizzera, di origine italiana, laureata presso l'Università di Architettura di Venezia, Italia. Tutte le sue opere riflettono pienamente il neo-modernismo italiano. Il suo stesso successo si basa sui suoi tratti italiani. Non è un italiano lui stesso, ma è un tipico corsivo. È un oggetto di ricerca perfetto. Attraverso la sua analisi, può riassumere qual è il potenziale potere del corsivo. Le persone come Botta sono in tutto il mondo. Questo progetto si confronta con la storia dell'architettura cinese attraverso metodi comparativi. Per ottenere l'illuminazione e la guida della folla italica mondiale. Determina la base utente per il corsivo analizzato e progetta un'app per unire i potenziali utenti al fine di risvegliare il loro potenziale interiore.
Urban memory
YANG, YUCHENG
2018/2019
Abstract
Italic is a huge potential group. According to Pietro Bassetti’s book-’Svegliamoci italici’, we understand a basic fact that the italic ethnicity in the world is in urgent need of unity.The author proposes a change in the common concept of “Made in Italy”, with “Made by Italics”, which would identify not only Italian quality products, but also the community’s online and offline cultural exchange and relations.In order to achieve this goal, we first need to analyze what is its internal driving force and understand what the commonality of italic is. According to this feature, the design is designed to guide the self-cognition and development of the same kind of people. By analyzing the world’s clear italic pioneers, analyzing their experiences, works, and characteristics, and summarizing the characteristics of the italic group. This feature is used as a wake-up standard and is designed around it. The research target of this project - mariobotta. A typical Italian ethnicity, born in the Italian-speaking region of Switzerland, of Italian descent, graduated from the University of Architecture in Venice, Italy. All his works fully reflect the Italian neo-modernism. His own success is based on his Italian traits. He is not an Italian himself, but he is a typical italic. It is a perfect research object. Through his analysis, he can sum up what is the potential power of italic. People like botta are all over the world. This project compares with the history of Chinese architecture through comparative methods. In order to derive the enlightenment and guidance of the world italic crowd. Determine the user base for the analyzed italic, and design an app to unite potential users in order to awaken their inner potential.File | Dimensione | Formato | |
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