the thesis concerns the management of customer - logistics operator relationship, showing how to implement a continuous improvement program in order to make the collaboration stable, strong and positive in the long term
La tesi tratta della gestione del rapporto tra cliente e operatore logistico, mostrando come applicare un programma di miglioramento continuo per rendere la relazione sempre più stabile, duratura e proficua
The logistics outsourcing relationship management. The development of a KPI system and program of continuous improvement
CICERI, SIMONE
2018/2019
Abstract
the thesis concerns the management of customer - logistics operator relationship, showing how to implement a continuous improvement program in order to make the collaboration stable, strong and positive in the long termFile allegati
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
2019_12_Ciceri.pdf
non accessibile
Descrizione: Testo della tesi
Dimensione
2.62 MB
Formato
Adobe PDF
|
2.62 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in POLITesi sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/10589/150906