This document is based on a dynamic energy system, whose main purpose is the achievement of an optimal energy allocation among energy sources (Fuel cell and battery), that is, an effective allocation is achieved that is consistent with the guidelines of each component, in the which can be used a dynamic programming technique that accounts for an improved version of the energy system, in addition to optimally and effectively maintaining the operating performance.
Questo documento si basa su un sistema energetico dinamico, il cui scopo principale è il raggiungimento di un'allocazione ottimale dell'energia tra le fonti di energia (cella a combustibile e batteria), ovvero un'allocazione efficace ottenuta in linea con le linee guida di ciascun componente, in il quale può essere utilizzata una tecnica di programmazione dinamica che rappresenta una versione migliorata del sistema energetico, oltre a mantenere in modo ottimale ed efficace le prestazioni operative.
Dynamic programming approach for HFC vehicles electric vehicles
GALEANO CAMACHO, CAMILO ANDRÉS
2018/2019
Abstract
This document is based on a dynamic energy system, whose main purpose is the achievement of an optimal energy allocation among energy sources (Fuel cell and battery), that is, an effective allocation is achieved that is consistent with the guidelines of each component, in the which can be used a dynamic programming technique that accounts for an improved version of the energy system, in addition to optimally and effectively maintaining the operating performance.File | Dimensione | Formato | |
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https://hdl.handle.net/10589/151332