ABSTRACT This Business Research of Bravofly in China is prepared to serve for the market research of Bravofly Group, it abides the process from the analysis of macro general tourism and online tourism market in China in order to comprehend the macro demand of online tourism market, to micro demand for the analysis of online tourism booking users behavior, and finally arrive at the competitiveness analysis of Bravofly and the strategic suggestion for Bravofly in Chinese Online Tourism Agency (OTA) market. During the analysis, the author discovers that the market is attractive in terms of favorable external market environment, great absolute amount of online tourism booking users. The analysis result of the business model shows the advantage and disadvantage of Chinese OTA players which are focusing on the domestic tourism products; this market situation provides the niche market for the possibility of entrance by Bravofly. Although the limitation of some objective research problems such as the number of sample size, the deep seated contact to the Chinese players, this business research provide great value for Bravofly no matter for the industrial information provided or the subjective strategic suggestion

Astratto Questa ricerca d’affari per Bravofly in Cina è pronta a svolgere per la ricerca di mercato del Gruppo Bravofly, non rimane il processo dall'analisi delle macro generale del turismo e del mercato del turismo online in Cina al fine di comprendere la domanda di macro del mercato del turismo online, per micro domanda per l'analisi di prenotazione on-line turismo comportamento degli utenti, e infine arrivare alla un'analisi della competitività della Bravofly e la suggestione strategica per Bravofly in cinese Agency Tourism Online (OTA) di mercato. Durante l'analisi, l'autore scopre che il mercato è attraente in termini di favorevoli condizioni del mercato esterno, grande quantità assoluta di utenti prenotazione turismo. Il risultato dell'analisi del modello di business mostra il vantaggio e svantaggio di giocatori cinesi OTA che sono incentrati sui prodotti turistici nazionali; questa situazione di mercato fornisce la nicchia di mercato per la possibilità di ingresso da Bravofly. Anche se la limitazione di alcuni problemi di ricerca oggettivi quali il numero delle dimensioni del campione, il contatto profondo seduto ai giocatori cinesi, questa ricerca fornisce un grande valore per Bravofly non solo per le informazioni industriale fornite,ma anche il suggerimento soggettivo strategica.

Business research of Bravofly in China

QIN, DIFU
2011/2012

Abstract

ABSTRACT This Business Research of Bravofly in China is prepared to serve for the market research of Bravofly Group, it abides the process from the analysis of macro general tourism and online tourism market in China in order to comprehend the macro demand of online tourism market, to micro demand for the analysis of online tourism booking users behavior, and finally arrive at the competitiveness analysis of Bravofly and the strategic suggestion for Bravofly in Chinese Online Tourism Agency (OTA) market. During the analysis, the author discovers that the market is attractive in terms of favorable external market environment, great absolute amount of online tourism booking users. The analysis result of the business model shows the advantage and disadvantage of Chinese OTA players which are focusing on the domestic tourism products; this market situation provides the niche market for the possibility of entrance by Bravofly. Although the limitation of some objective research problems such as the number of sample size, the deep seated contact to the Chinese players, this business research provide great value for Bravofly no matter for the industrial information provided or the subjective strategic suggestion
ING II - Scuola di Ingegneria dei Sistemi
25-lug-2012
2011/2012
Astratto Questa ricerca d’affari per Bravofly in Cina è pronta a svolgere per la ricerca di mercato del Gruppo Bravofly, non rimane il processo dall'analisi delle macro generale del turismo e del mercato del turismo online in Cina al fine di comprendere la domanda di macro del mercato del turismo online, per micro domanda per l'analisi di prenotazione on-line turismo comportamento degli utenti, e infine arrivare alla un'analisi della competitività della Bravofly e la suggestione strategica per Bravofly in cinese Agency Tourism Online (OTA) di mercato. Durante l'analisi, l'autore scopre che il mercato è attraente in termini di favorevoli condizioni del mercato esterno, grande quantità assoluta di utenti prenotazione turismo. Il risultato dell'analisi del modello di business mostra il vantaggio e svantaggio di giocatori cinesi OTA che sono incentrati sui prodotti turistici nazionali; questa situazione di mercato fornisce la nicchia di mercato per la possibilità di ingresso da Bravofly. Anche se la limitazione di alcuni problemi di ricerca oggettivi quali il numero delle dimensioni del campione, il contatto profondo seduto ai giocatori cinesi, questa ricerca fornisce un grande valore per Bravofly non solo per le informazioni industriale fornite,ma anche il suggerimento soggettivo strategica.
Tesi di laurea Magistrale
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