My thesis has concluded the design methodology for design for the Chinese market on sociology and ethnogeny, psycology, economy and market, design methodology and etc. In conclution,there are six mothodologies for design for the Chinese market, they are : from Chinese philosophy, from traditional esthetics, from Chinese symbols, from traditional material and techniques, from customs and life style, from historical elements.
La mia tesi ha concluso la metodologia del design per il mercato cinese sulla sociologia e ethnogeny, psicologia, economia e mercato, metodologia di progetto, ecc.La conclusione e': Ci sono sei direzioni/ metodologie per la progettazione per il mercato cinese, che sono: dalla filosofia cinese, dalla estetica tradizionale , dai simboli cinesi, dai materiali tradizionali e tecniche, dallo stile della vita,e dai elementi storici.
Design for the Chinese market
XI, RUOJUN
2011/2012
Abstract
My thesis has concluded the design methodology for design for the Chinese market on sociology and ethnogeny, psycology, economy and market, design methodology and etc. In conclution,there are six mothodologies for design for the Chinese market, they are : from Chinese philosophy, from traditional esthetics, from Chinese symbols, from traditional material and techniques, from customs and life style, from historical elements.File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
DESIGN PER IL MERCATO CINESE-XI RUOJUN 707618.pdf
non accessibile
Descrizione: testo della tesi
Dimensione
4.06 MB
Formato
Adobe PDF
|
4.06 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in POLITesi sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
https://hdl.handle.net/10589/61121