This paper centers on the different expressions of Italian and Chinese users. The study is based on the Trufler Service which proposed in the final thesis studio.During the prototype in Beijing and Milan,found some phenomenons about the cross-cultural between east and west.Dig deeper behind the users.Furthermore sparked my curiosity for global companies in China.By interviewing the global and local companies in China to understand the different working logic and how they do design in China.In order to better understand the design. Concluded that in the context of globalization, we must actively, in-depth understanding of the user, while maintaining the local characteristics of a flexible and effective way to prepare for the global map products

Questo centri di carta sulle diverse espressioni di utenti italiani e cinesi. Lo studio si basa sul servizio Trufler che ha proposto nella tesi finale studio.During il prototipo a Pechino e Milano, ha trovato alcuni fenomeni sul cross-culturale tra est e ovest. scavare profondo dietro la users.Furthermore ha suscitato la mia curiosità per le aziende globali a China.By intervistando le aziende globali e locali in Cina per capire la logica di lavoro diversa e come lo fanno di progetto in ordine China.In per capire meglio la design. Concluded che in nel contesto della globalizzazione, dobbiamo attivamente, conoscenza approfondita dell’utente, pur mantenendo le caratteristiche locali di un modo flessibile ed efficace per preparare i prodotti cartografici globali.

Panda eat pizza. A contrastive study of trufler users based in Milan and Beijing

SUI, HANYING
2012/2013

Abstract

This paper centers on the different expressions of Italian and Chinese users. The study is based on the Trufler Service which proposed in the final thesis studio.During the prototype in Beijing and Milan,found some phenomenons about the cross-cultural between east and west.Dig deeper behind the users.Furthermore sparked my curiosity for global companies in China.By interviewing the global and local companies in China to understand the different working logic and how they do design in China.In order to better understand the design. Concluded that in the context of globalization, we must actively, in-depth understanding of the user, while maintaining the local characteristics of a flexible and effective way to prepare for the global map products
ARC III - Scuola del Design
29-apr-2014
2012/2013
Questo centri di carta sulle diverse espressioni di utenti italiani e cinesi. Lo studio si basa sul servizio Trufler che ha proposto nella tesi finale studio.During il prototipo a Pechino e Milano, ha trovato alcuni fenomeni sul cross-culturale tra est e ovest. scavare profondo dietro la users.Furthermore ha suscitato la mia curiosità per le aziende globali a China.By intervistando le aziende globali e locali in Cina per capire la logica di lavoro diversa e come lo fanno di progetto in ordine China.In per capire meglio la design. Concluded che in nel contesto della globalizzazione, dobbiamo attivamente, conoscenza approfondita dell’utente, pur mantenendo le caratteristiche locali di un modo flessibile ed efficace per preparare i prodotti cartografici globali.
Tesi di laurea Magistrale
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