Sfoglia per Relatore
Evoluzione della traiettoria ottimale in un simulatore di guida
2010/2011 GAUTIERI, VINCENZO
Extension of the ADAPTA architecture applied to the videogame Advance Wars
2020/2021 Carnaghi, Lorenzo
FFXIV: Player data analysis
2021/2022 DLAMINI, TARAS KISLITSYN
GANs : from MRI to CT image translation on specific HU ranges
2021/2022 TAVINI, ALBERTO
Generation of synthetic CT scan from MRI using deep learning
2021/2022 CAMNASIO, SAMUELE
Generazione automatica di armi per FPS con algoritmi evolutivi
2013/2014 GRAVINA, DANIELE
Learning driving behaviours in the open racing car simulator using deep reinforcement learning
2018/2019 CAPO, EMILIO
Modeling and analysis of the level design in X-moto
2016/2017 BALDI, ROBERTO
MRI and CT segmentation with deep learning using multi-slice inputs
2020/2021 MICELI PRANIO, DARIO
Multi organ semantic segmentation in CT scans
2021/2022 SPINONI, RAFFAELE
Procedural decoration of DOOM levels with generative adversarial networks
2022/2023 JAMES, AKASH ALOYSIUS
Racing tracks generation via Generative Adversarial Networks
2021/2022 TANZOLA, MARCO
SNice : design and development of a mobile application for the gamification of the iterated optional prisoner's dilemma
2018/2019 BELLUSCHI, MARCO
Supporto alla progettazione e analisi di tracciati per un simulatore di guida
2015/2016 SIRIANNI, JACOPO
Sviluppo di un framework per la progettazione e l'analisi di mappe per First Person Shooters
2014/2015 ARNABOLDI, LUCA
TracksCAD. Computer assisted track design tool for racing games
2020/2021 PONS, DAVIDE
Unbalanced MRI cross-modality synthesis with CycleGAN
2021/2022 SANZENI, IVAN
Legenda icone accesso al fulltext
- File accessibili da tutti
- File accessibili dagli utenti autorizzati
- File accessibili da tutti o solo dagli utenti autorizzati, a partire dalla la data indicata nella scheda
- File non accessibili