Sfoglia per Relatore
Experimental Analysis on the effectiveness of reducing ground-borne vibrations using different track systems: A case study of Milan subway system.
2022/2023 Mungamuri, Hariprasad
Innovative active control strategies for pantograph catenary interaction
2010/2011 TIERI, ROBERTO
Investigation on train-viaduct dynamical interaction during ship collision events
2020/2021 Soldavini, Gianluca
A mechanical model for ballast degradation
2020/2021 CHENNIAPPAN KUPPUSAMY, BOOBALAN
Modelling of the H-gantry with hand axes without using cable drag chain
2013/2014 PASCULLI, MATTEO FEDERICO
Progettazione e prototipazione di una testa innovativa per pantografi di treni ad alta velocità
2008/2009 SERGI, VINCENZO
Sviluppo di metodologie e algoritmi per la diagnostica dello stato della linea di contatto di linee ferroviarie
2013/2014 DEROSA, STEFANO
Sviluppo di un impianto frenante di nuova generazione per motoveicoli
2013/2014 SANVITO, ANDREA
A tool for the performance comparison between fixed block and moving block signalling systems
2021/2022 Barbaro, Marco
Towards ETCS laboratory testing: a model development for the integration and communication between trackside and trainside components within the ETCS environment
2022/2023 DIMACHKI, MAKRAM
Train induced ground vibration : a hybrid time and frequency domain modelling technique
2011/2012 MONTAGNA, MATTEO
Legenda icone accesso al fulltext
- File accessibili da tutti
- File accessibili dagli utenti autorizzati
- File accessibili da tutti o solo dagli utenti autorizzati, a partire dalla la data indicata nella scheda
- File non accessibili