Digital transformation has become an imperative requirement for any business. Consumer behaviour is changing more and more quickly and the design of digital experiences is essential to meet their renewed needs. A change process that is suitable not only for large companies but also for SMEs that are becoming increasingly aware of and preparing to be part of change.
La trasformazione digitale è diventata una necessità imperativa per ogni impresa. I comportamenti dei consumatori cambiano sempre più velocemente e per rispondere alle loro rinnovate esigenze è fondamentale la progettazione di esperienze digitali. Un processo di cambiamento che è applicabile non solo alle grandi aziende ma anche nelle PMI che sempre più si rendono consapevoli del cambiamento e si preparano a farne parte.
La trasformazione digitale nelle PMI italiane. Lo sviluppo della digital customer experience
BRUNO, GIANLUCA
2017/2018
Abstract
Digital transformation has become an imperative requirement for any business. Consumer behaviour is changing more and more quickly and the design of digital experiences is essential to meet their renewed needs. A change process that is suitable not only for large companies but also for SMEs that are becoming increasingly aware of and preparing to be part of change.File | Dimensione | Formato | |
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Descrizione: Tesi di Laurea Magistrale Bruno Gianluca
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https://hdl.handle.net/10589/143704