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Fulltext Data Tipo Titolo Autore (i)
2017-04-28 Tesi di laurea Magistrale A modified ABS control cycle based on Kalman filter friction estimation BALDUZZI, ALESSANDRO
2017-12-21 Tesi di laurea Magistrale A novel anti-lock braking control algorithm for electrical vehicles PADOVANI, ELENAMUSTO, FRANCESCO
2017-07-18 Tesi di Dottorato Active kinematics suspension for a high performance sport car RAMIREZ RUIZ, ISABEL
2017-04-28 Tesi di laurea Magistrale Active roll control for rollover prevention of heavy commercial vehicles ZUCCHI, JACOPO
2017-02-10 Tesi di Dottorato Active roll control of heavy vehicles implementing existing air suspensions IZADI, ALIREZA
2022-12-20 Tesi di laurea Magistrale Analysing soft handling with a dynamic driving simulator: a case study Colombo, Christian
2014-07-25 Tesi di laurea Magistrale Applicazione del filtro di Kalman per sensor fusion a segnali acquisiti a bordo di una vettura da competizione MORLACCHI, MATTIA
2011-10-03 Tesi di laurea Magistrale Approccio numerico sperimentale per analizzare la dinamica di un veicolo pesante durante il passaggio dietro la scia della torre di un ponte GALEOTTI, RICCARDO
2011-12-20 Tesi di laurea Magistrale Confronto tra diverse logiche di controllo per sospensioni attive e semiattive BALLARANI, LUCAANGELONE, ANTONIO
2019-04-16 Tesi di laurea Magistrale Control strategy for vehicle lateral dynamics combining torque vectoring with four wheel steering for electric FSAE vehicle BRAVIN, MAURO
2022-12-20 Tesi di laurea Magistrale Design and validation of an adaptive cruise control strategy using a driving simulator Francesconi, Alessandro
2021-10-07 Tesi di laurea Magistrale Design of a fixed axle active suspension system for an orchard-vineyard vehicle with high flexibility chassis Mari, Nicola
2018-10-03 Tesi di laurea Magistrale Development of a full-scale roller-rig numerical model and of its control logic CORBETTA, ALBERTO
2016-04-27 Tesi di laurea Magistrale Development of a semi-active damper prototype for railway vehicles BLANCHINO, MARIANO
2019-10-03 Tesi di laurea Magistrale Development of an experimental methodology for the characterization of a numerical model of the contact forces of a motorbyke tyre ATORINO, FEDERICO
2018-12-20 Tesi di laurea Magistrale Development of calibration strategy for static vertical load measurement in truck tires and analysis of speed effects SURESH, ARVIND
2022-04-28 Tesi di laurea Magistrale Development of new regressors for hydroplaning detection through Cyber TM Tyre Manfredi, MarcoMontini, Edoardo
2015-12-21 Tesi di laurea Magistrale Development of semi-active control system for hydraulic dampers GUPTA, NIKUNJ
2017-04-28 Tesi di laurea Magistrale Effetto di sensori posizionati all'interno dello pneumatico per la stima del coefficiente d'attrito LANCIAPRIMA, SILVESTROCUNEGO, ROBERTO
2022-04-28 Tesi di laurea Magistrale Evaluation of heavy-vehicle driver response to cross-wind using a dynamic driving simulator Raghu Prakash, Anirudh
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