Sfoglia per Relatore
A methodology to extract event-specific keywords from online articles in an emergency context
2018/2019 VIVIANI, MIRKO
A methodology to improve the energy efficiency of software
BESSI, MARCO
A methodology to support assortment decisions in retail
2017/2018 CHILÀ, EMANUELE
A model for assessing the value of information integration
2010/2011 FOSSA VICENTINI, MARCIO
A software caching methodology for power optimization in data centers
2009/2010 MAICA REIS, IGOR
A visual framework for the empirical analysis of social influencers and influence
HUSSAIN, AJAZ
Le abitudini degli accademici nella ricerca di letteratura scientifica : evidenza empirica sul processo di discovery di articoli rilevanti
2014/2015 ZAMPERETTI, NICCOLÒ
Aggregatori di informazioni
2013/2014 DE LUCA, SIMONE
Agile analytics : an exploratory study of technical complexity management
2014/2015 SIKDAR, AGNIRUDRA
An image processing approach to out-of-stock detection on supermarket shelves
2016/2017 FERESINI, FEDERICO ALBERTO LIVIO
An integrated methodology to improve geolocation of social media content in disaster management
2018/2019 ZAPPA, JESSICA
An intent-based and context-dependent approach to the design of chatbots
2016/2017 MIGLIORINO, LORENZO
Analisi e sviluppo di metodi di crawling, summarization, sentiment analysis e data visualization per un reccomendation system
2013/2014 BRAUN, ANDREA MARIA
Analisi e testing di tecniche ed algoritmi per face detection e face recognition in ambiente 2D
2016/2017 BONANNO, SEBASTIANO
Analisi, metodologia e sviluppo di un sistema integrato per la gestione delle emergenze in ambito social
2012/2013 D'ETTORRE, ADOLFO
Analizzare l'andamento dello spread attraverso i social media
2013/2014 PELLEGRINO, SIMONE
Analysis and implementation of a B2B e-commerce portal on salesforce B2B commerce
2021/2022 Verga, Riccardo
Applying an e-commerce solution to a travel company
2017/2018 PARIBOCCI, AMOS
Un approccio a servizi all'integrazione per l'integrazione della filiera logisitca in full outsourcing
2009/2010 BUGNA, ALBERTO
Un'architettura per la predizione delle vendite basata su dati di sentiment
2011/2012 RASINA, LUCA
Legenda icone accesso al fulltext
- File accessibili da tutti
- File accessibili dagli utenti autorizzati
- File accessibili da tutti o solo dagli utenti autorizzati, a partire dalla la data indicata nella scheda
- File non accessibili