Sfoglia per Relatore
Interaction design in open-world mobile games. Balancing players' freedom and restrictions
2019/2020 LI, YUJIE
Interactive narratives against gender-based violence. A co-design approach to leverage stories, inspire empathy, and raise awareness
2020/2021 Peracchi, Sofia
The language of humanization: a design experiment to assess the influence of contemporary media's double standard on GenZ audience
2022/2023 Rossi, Ludovica
Odio virtuale, conseguenze reali. Il cyberbullismo, dal gioco crudele al gioco persuasivo
2017/2018 MINOLA, GIULIA
Sorry, you died. Tipologie, significati e implicazioni della morte nei video game
2017/2018 ABRUZZESE, MARTA
Story knots. A collaborative framework for the narrative design of interactive digital narratives
2019/2020 Piccolo, Walter
Storytelling urbano e location-based game. Un sistema di gioco situato per l'attivazione sociale di quartiere
2018/2019 FACCINI, RUBEN
Towards a Soulsborne genre : a multidimensional framework to formalise the genre and map its dimensions
2021/2022 Di Grazia, Lorenzo
Legenda icone accesso al fulltext
- File accessibili da tutti
- File accessibili dagli utenti autorizzati
- File accessibili da tutti o solo dagli utenti autorizzati, a partire dalla la data indicata nella scheda
- File non accessibili