Sfoglia per Relatore
Accessible interaction design patterns for virtual and augmented reality
2022/2023 Vona, Francesco
Active Transfer Learning of Human-Robot Personalized Proxemics Using Augmented Reality and Representative Sampling
2021/2022 NIGRO, MASSIMILIANO
Ahu, uno smart space mobile per il gioco, l'apprendimento e l'inclusione dei bambini
2017/2018 ROTONDARO, ANNALISA
An emotionally sensitive conversational agent for individuals with neurodevelopmental disorders
2017/2018 Di NARDO, NICOLA
An end user development framework for tangibles in young children's learning
2009/2010 GONELLA, ROBERTO
Applicazioni interattive touchless motion based per la disabilità infantile
2013/2014 CLASADONTE, FRANCESCO
Applicazioni tabletop multitouch per il turismo culturale : un caso di studio multipiattaforma
2010/2011 LEE, JUN WOO
Applicazioni tangibili content intensive per bambini con disabilità
2009/2010 PERUSELLI, DIEGO
Aquaroom : a classroom-based spatial simulation of subterranean water flow
2009/2010 NOVELLIS, FRANCESCO
Augmented reality technologies to relieve stress and anxiety in hospitalized children
2022/2023 SARTORI, MATTEO
Aurora : natural language sleeps in an uncanny valley of ambiguous semantic constructions
2022/2023 Occhiuto, Daniele
Autismo : progettare per l'enigma. Progetto di interfacce grafiche di giochi interattivi touchless e motion based per l’autismo infantile
2012/2013 MOLTENI, ANDREA ANTONIO
Blocchi logici smart nel trattamento di bambini con disabilità cognitiva
2014/2015 LOMAZZI, ANDREA
BrainTraining : a suite of neuropsychological games in the magic room
2019/2020 Giudici, Mathyas
Brand driven web design. Linee guida per la progettazione e la valutazione di siti internet orientati alla comunicazione del brand
2010/2011 MERONI, STEFANO CARLO
Chef avo : an interactive product for children with neurodevelopmental disorders to enhance the cooking experience
2017/2018 CHOPRA, PRATEEK
Coding experiences for children in an interactive smart space
2019/2020 CASLINI, GIACOMO
Comparison and Validation of animal behavioural models with computational methods: the case study of spider monkey's foraging behaviour
2017/2018 MILANTA, ANDREA
Comparison of interactive data visualization technologies: the FoodsApp case study
2022/2023 Nasole, Angelo
Conversational agents for children with language impairments: design and technology
2021/2022 Spitale, Micol
Legenda icone accesso al fulltext
- File accessibili da tutti
- File accessibili dagli utenti autorizzati
- File accessibili da tutti o solo dagli utenti autorizzati, a partire dalla la data indicata nella scheda
- File non accessibili