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2012-04-24 Tesi di laurea Magistrale La relazione tra marketing e supply chain nell'ambito di strategie di sostenibilità : un'indagine esplorativa PERCICH, LUCATRAVAGLIN, ANDREA
2013-10-03 Tesi di laurea Magistrale Relazioni economiche Italia - Mongolia : stato attuale e potenzialità di sviluppo MOLINELLI, MASSIMOMATASSINI, BEATRICE
2011-12-21 Tesi di laurea Magistrale Relazioni intra ed inter-organizzative tra marketing e supply chain : uno studio esplorativo FERRAGINA, LUCAGIARRATANA, ALEXTREZZI, ELIA
2022-12-20 Tesi di laurea Magistrale Repair: does it really matter? An analysis of the influence of different product repair strategies on consumers' intentions and their antecedents FRANCESE, ALBERTOGhiacci, Francesco
2016-09-28 Tesi di laurea Magistrale Representation of the Iranian saffron in European markets. The case of Italy MOSLEMI, ALISOLEIMANI SERESHT, HOUMAN
2015-10-02 Tesi di laurea Magistrale Research into Chinese electric arc furnaces dust processing methods and feasibility study for Italian companies' entering strategy WU, CHAO
2014-07-24 Tesi di laurea Magistrale Research on comparison between domestic retailers and foreign retailers in Chinese market. Strategy for domestic retailers JIN, RONG
2020-12-15 Tesi di laurea Magistrale The rhythm of the buying : an empirical investigation of the influence of background music tempo on online impulse buying Petrotta, Arianna MariaGALLI, ANTONIO MARIA
2021-04-28 Tesi di laurea Magistrale The role of self-control and ego-depletion in impulse buying : a systematic literature review and an experimental paradigm ROMAGNOLI, RAFFAELLA
2012-07-26 Tesi di laurea Magistrale Il ruolo della cultura nei progetti di ricerca & sviluppo collaborativi : il caso Pirelli GHIDOLI, ANDREA
2014-07-25 Tesi di laurea Magistrale Il ruolo della multicanalità nella realtà italiana BIANCHI, STEFANOBORLERI, MARIALISA
2011-12-20 Tesi di laurea Magistrale Shared management Co. business plan ANGEL VILLA, CARLOS DAVID
2013-04-22 Tesi di laurea Magistrale Small-large, large-small or simply unique ? Exploring the approach of medium sized companies to CSR PASSALACQUA, FABIO
2015-07-27 Tesi di laurea Magistrale Social media marketing actions impact on brand awareness and purchase intention : conceptual model development BEKTAS, AKIN MERT
2015-04-28 Tesi di laurea Magistrale Social product development : the impact of social media on co-creation of innovation CARVALHAS GABRIELLI, CAROLINA
2019-12-18 Tesi di laurea Magistrale Sports fans and international brand community: a case study on FC Internazionale CURADO, ISABELA CRISTINA
2013-12-17 Tesi di laurea Magistrale Strategy roadmap 2013-2018 development at Schaeffler automotive aftermarket Italy BAGAUTDINOVA, REGINA
2014-07-24 Tesi di laurea Magistrale Study of e-book platforms' digital content library construction and marketing strategy ZOU, PEIXI
2013-10-02 Tesi di laurea Magistrale Study on current situation, challenges and feasible marketing strategies of China's mass furniture market LI, ZHIYANG, ZHENGHUI
2011-12-20 Tesi di laurea Magistrale Sustainable marketing : how environmental and social claims impact on the consumer's purchasing behavior DOLCEMASCOLO, DENISMARTINA, GIANMARCO
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