Sfoglia per Relatore
Gig economy and two-sided platforms : an empirical framework
2016/2017 ZARA, LUDOVICA
How creative are you ? A framework to assess creative people identity in innovation
2018/2019 ALCOVER, JULIETA ALICIA
How to design scalable platform-based business model : evidence from HOC
2018/2019 SABATINI, MASSIMO
How to disseminate a resistant innovation : the role of network effects in the Italian car sharing industry
2016/2017 RUSSO, LAURA ANNA
How to solve the chicken-egg paradox ? Evidences from digital two-sided markets
2016/2017 DE BERNARDI, LUCA GIANLUIGI
Innovation of meaning in two-sided markets : how to attract the second side ?
2015/2016 ZANELLA, FEDERICO
Innovazione nell'editoria online : la dimensione iperlocale
2009/2010 PORCELLATO, ELIA
L'innovazione nelle imprese di servizi : analisi del processo di sviluppo di un nuovo servizio relativo ad un caso reale di una grande multinazionale nel settore della consulenza
2010/2011 GIOVINAZZO, VERONICA
Intertmediari web-based a supporto dell'open innovation : un'analisi esplorativa
2009/2010 GATTI, ANDREA
Marketing e comunicazione online a supporto del mercato eCommerce statunitense in un framework di semiotica applicata
2014/2015 MENDOZZA, ALESSANDRO
Measuring cognitive distance in innovation management
2018/2019 RENZETTI, RUGGERO
Mechanisms of value appropriation : the case of data-driven mobile apps
2014/2015 LUTTGES CINTOLESI, RENZO IAN ENRIQUE
Merging design thinking and agile development to support the evolution of project management inside Digital Accademia (part of H-FARM S.p.A.)
2016/2017 IANNANTUONI, MATTIA
Mobile apps and platforms : understanding if and how apps’ positioning in the network drives success
2015/2016 GALLINA, VALERIA
Moving the measurement of engagement to innovation. A shift of paradigm from words to images
2018/2019 SABET MOBARHANTALAB, SINA
Objectives and key results as a tool for organizational agility : the case of digital start-ups
2020/2021 FERRAZZI, MATTEO
On the edge of change : innovation drivers and competitive strategies in the web search industry
2009/2010 PALERMO, SILVIA
Pianificare e controllare i progetti mediante la metodologia dell’earned value : il caso ARUP
2010/2011 TURINO, DAVIDE
Le potenzialità di Twitter come strumento di analisi. Caso di studio concentrato sulle applicazioni mobile
2011/2012 MAESANO, VALENTINA
Il problema delle collaborazioni tra piccole e medie imprese e università : il caso Cea
2009/2010 DE FUSTO, FRANCESCO
Legenda icone accesso al fulltext
- File accessibili da tutti
- File accessibili dagli utenti autorizzati
- File accessibili da tutti o solo dagli utenti autorizzati, a partire dalla la data indicata nella scheda
- File non accessibili