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2022-12-20 Tesi di laurea Magistrale Engaging the crowd to solve complex problems in the public sector: a bibliometric literature review and an empirical analysis of nine international case studies FURNO, ALESSANDRO
2012-12-19 Tesi di laurea Magistrale EVMS integrated procurement plan : AW609 tilt rotor programme CONTRERAS HAMPARZUMIAN, HERVIN SEBASTIAN
2018-04-19 Tesi di laurea Magistrale Exploiting big data in two-sided platforms : an empirical analysis in the mobile app industry TESTA, NICHOLAS
2023-12-19 Tesi di laurea Magistrale Exploring Purpose in Policy Fellowship: A Qualitative Analysis of Fellows' Motivational Drivers STRADA, MATTIA
2021-12-21 Tesi di laurea Magistrale Exploring the idea journey in teams: How overcoming the not-invented-here bias helps to achieve a shared vision Salis, Nicholas
2017-04-28 Tesi di laurea Magistrale Exploring the impacts of Artificial Intelligence in the activity of opportunity identification. A practical case in retail banking sector: Banca Mediolanum S.p.A. CRESTI, TOMMASO
2019-04-16 Tesi di laurea Magistrale From pipelines to blockchain enabled distributed platforms : evolution of business models VOYNOV, ZHIVKO
2018-04-19 Tesi di laurea Magistrale Gig economy and two-sided platforms : an empirical framework ZARA, LUDOVICA
2020-04-29 Tesi di laurea Magistrale How creative are you ? A framework to assess creative people identity in innovation ALCOVER, JULIETA ALICIA
2019-12-18 Tesi di laurea Magistrale How to design scalable platform-based business model : evidence from HOC SABATINI, MASSIMO
2017-10-03 Tesi di laurea Magistrale How to disseminate a resistant innovation : the role of network effects in the Italian car sharing industry RUSSO, LAURA ANNADECANDIA, FRANCESCA
2017-12-21 Tesi di laurea Magistrale How to solve the chicken-egg paradox ? Evidences from digital two-sided markets DE BERNARDI, LUCA GIANLUIGI
2016-12-21 Tesi di laurea Magistrale Innovation of meaning in two-sided markets : how to attract the second side ? ZANELLA, FEDERICO
2010-07-22 Tesi di laurea Magistrale Innovazione nell'editoria online : la dimensione iperlocale PORCELLATO, ELIA
2011-07-21 Tesi di laurea Magistrale L'innovazione nelle imprese di servizi : analisi del processo di sviluppo di un nuovo servizio relativo ad un caso reale di una grande multinazionale nel settore della consulenza GIOVINAZZO, VERONICA
2011-04-01 Tesi di laurea Magistrale Intertmediari web-based a supporto dell'open innovation : un'analisi esplorativa GATTI, ANDREA
2015-12-18 Tesi di laurea Magistrale Marketing e comunicazione online a supporto del mercato eCommerce statunitense in un framework di semiotica applicata MENDOZZA, ALESSANDRO
2019-12-18 Tesi di laurea Magistrale Measuring cognitive distance in innovation management RENZETTI, RUGGERO
2015-12-18 Tesi di laurea Magistrale Mechanisms of value appropriation : the case of data-driven mobile apps LUTTGES CINTOLESI, RENZO IAN ENRIQUE
2017-04-28 Tesi di laurea Magistrale Merging design thinking and agile development to support the evolution of project management inside Digital Accademia (part of H-FARM S.p.A.) IANNANTUONI, MATTIA
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