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L'impatto della convergenza multimediale sul sistema dell'offerta : un modello interpretativo
2010/2011 MANFREDINI, LUCA ANDREA
Implementation of e-government services : a qualitative analysis of Milan municipality's multichannel delivery of registry certificates
2019/2020 CONCA, MATTEO ANGELO
Innovazioni tecnologiche e cambiamenti sociali : l'impatto sul punto vendita tradizionale
2012/2013 PANZERI, SARA
Inter-municipal cooperation: more than meets the eye?
RUSSO, CLAUDIO
Interoperability : the precondition for proactive public service provision
2021/2022 MESSA, CHIARA
The Italian fast-moving consumer goods (FMCG) sector : an on-field research to spot further evolutions and future scenarios in the FMCG brands-retailers' relationships
2020/2021 Feruglio, Mario
look at me. an experimental investigation of the effects of advertising blindness in the metaverse.
2021/2022 Megna, Dario
Managing the development of a switch-off project : the case of Italian public administrations
2017/2018 BATTAGLIA, LUCA
Il marketing esperienziale : studio ed applicazione delle relative teorie nella start-up Apache Custom Motorcycles
2014/2015 BUCCIOTTI, JACOPO
The Metaverse effect : assessment of the impacts on the education and healthcare industries' value chain and the related consequences on the triple-bottom line.
2022/2023 PORTOLÉS SAN SEGUNDO, JAIME
Misurare le iniziative di mobile advertising oltre il click-through rate
2014/2015 IASPARRA, VALERIO
La misurazione delle performance delle iniziative di online advertising
2016/2017 BLANCO, ANDREA
Mobile assets : empirical analysis of their allocation, scopes and functionalities in three different industries
2013/2014 CUEVAS OGINO, CATALINA FERNANDA
Il mobile e il punto vendita : mappatura delle mobile solutions per settore retail a livello nazionale e internazionale
2014/2015 DAVICO, CAROLINA
Un modello interpretativo context based per la definizione della content strategy nel rapporto marca-consumatore
2015/2016 PASSARELLA, CRISTIANA MARIA
Multichannel behavior of the Chinese consumer : an empirical analysis
2012/2013 MOLTENI, PIERPAOLO
MULTICHANNEL MARKETING: A GENERALIZED FRAMEWORK, AND THE ANTECENDENTS AND CONSEQUENCES OF ITS IMPLEMENTATION
CHEN, SHAN
La nascita delle città metropolitane in Italia : una visione d'insieme tra modelli virtuosi e opportunità future
2014/2015 BRAGGION, STEFANO
Le nuove frontiere della comunicazione pubblica per il coinvolgimento del cittadino
2014/2015 D'AURIA, PASQUALE
Open data in public-private collaborations : overcoming the impasse on limited data re-use
2021/2022 Di Girolamo, Elena
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