Sfoglia per ???browse.type.metadata.relationSchool??? ARC III - Scuola del Design
The possible impacts of Artificial Intelligence on the creative process in Fashion Design
2022/2023 RUTA, ANNALISA
Post Covid proxemics in exhibition design
2019/2020 Biffi, Benedetta
Post scriptum : riscrivere il destino di una rovina contemporanea
2011/2012 PALAMINI, SILVIA
Post truth society, la manipolazione dell'informazione attraverso i social media
2018/2019 ARGENTO, ALBERTO
POSTA 2.1 Desarollo UX/UI de una plataforma web de productos para la discapacidad
2020/2021 Wiener, Sofia Ines
Postal letters in digital era. How could digital tech help better convey and preserve the value of postal letters?
2021/2022 Yang, Miao
A postcard from 2084. Brand's renaissance-decadence in an alternative present
2019/2020 Consiglieri, Laura
Posthumanist perspectives: unveiling more-than-human narratives with extended reality
2023/2024 Restifo Pilato, Simone
Posto allo spazio. Il dispositivo, lo spazio fluido, l'abitare
2016/2017 MUSSINI, MILO
Postumanesimo e design relazionale. Progettare oltre l'Antropocene
2020/2021 Zambelli, Benedetta
Potential niche marketing of handcrafted bridal garments in Iran
2016/2017 TAHERI, MOHADDESEH
The potential of using Collective Intelligence principles and approaches in Service Design projects aiming for a systemic change
2022/2023 Macedo Maines, Juliana
The potentialities of intertwining museum, art, user and landscape : expanding Skagens Museum and its heritage : community house
2022/2023 Gomes Grosso, Isadora
the potentialities of intertwining museum, art, user and landscape. expanding skagens museum and its heritage- young creators' atelier
2022/2023 Zancan, Silvia
Le potenzialità comunicative del rumore. Esplorazione sinestesica di uno spazio quotidiano attraverso la mimesi delle impronte sonore
2015/2016 FORMICA, GIULIA
Il potere della parola nella pubblicità su stampa
2011/2012 FUSARI, GIOVANNI
Poudzo. Un sistema digitale per la promozione territoriale della città di Aosta
2014/2015 CRISTIANI, FEDERICA
Power drip. Sistema di infusione venosa per il reparto pediatrico
2013/2014 PIZZI, FRANCESCA
The power of co-branding
2020/2021 Sola Barni, Maria Jimena
Power of odour. A system for increasing attention while driving using olfactory technology
2015/2016 SHI, YUAN
Legenda icone accesso al fulltext
- File accessibili da tutti
- File accessibili dagli utenti autorizzati
- File accessibili da tutti o solo dagli utenti autorizzati, a partire dalla la data indicata nella scheda
- File non accessibili