Sfoglia per Relatore
Acqua con intelligenza. Far accrescere la consapevolezza dell'impronta idrica globale degli alimenti con una skill di Alexa
2018/2019 BELLOSTA, MATTEO
AI for good. A human-centered design method to tackle ethical issues in the ideation phase of AI solutions
2019/2020 Mascheroni, Beatrice
Air quality data made useful. Development of a dashboard to drive decision-making against air pollution
2019/2020 Torrone, Andrea
Ci stanno invadendo. La manipolazione discriminatoria da parte dei mass media nei confronti degli immigrati, affrontata attraverso il game design
2016/2017 BELOTTI, MARTINA
Coro. Triggering intergenerational social connection through music at Casa Verdi
2020/2021 Ghisotti, Laura
Créateur de formes. Tecnologie di interazione ed esplorazione per il Museo Flaminio Bertoni
2014/2015 BERNARDI, MARCO
Design for reflection through data - Reimagine the fertility self-tracking experience through the lens of emotional design to foster self-reflection and increase user awareness
2022/2023 Libralon, Chiara
Designing an interactive museum experience inside primary schools
2021/2022 Dayyani, Diba
Designing for trust with personal data : how effective data visualization can build user confidence in mobile applications
2022/2023 Di Gennaro, Luigi
Designing UI with AI-generated visual hints
2023/2024 Arnaboldi, Virginia Maria Gabriela
DIDI Freight Redesign
2021/2022 Huo, Yiying
Digital immersive battle arena design
2020/2021 LIAO, YIWEI
Digital sustainability : analysis of the environmental impact of the digital world and guidelines for the design of a sustainable, low-impact website
2020/2021 Bruno, Francesca
Disney Magic Tour. Un'esperienza urbana intergenerazionale tramite un servizio in realtà aumentata
2016/2017 BONURA, VALENTINA
Embodied experience design for culture heritage museum. A phenomenologically-inspired design practice
2020/2021 Zhang, Jingru
Empathetic companions. Enhancing episodic dispositions in emotional experiences by establishing empathy with AI
2018/2019 HIZLI, CANSU
Enhancing serendipity in social interactions through wearable technology
2022/2023 BJELICA, JANA
Eroi erranti. Un progetto per l'esplorazione e la narrazione urbana
2015/2016 CONT, ANNA
Feelo : un percorso di emozioni per le vie di Milano in realtà aumentata
2016/2017 BATISTI, SARA
Fiemme Smart Community. Unleashing untapped possibility of rural areas through community-centered design and digital solutions
2022/2023 FACCHINI, CHIARA
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